Voor 15:00 uur besteld?Vandaag nog verzonden!.Uit voorraad geleverd! Gratis verzending vanaf €25,- (NL)14 dagen bedenk tijd + 14 dagen retouren   Veilig en eenvoudig betalen Ideal Gratis!       SSL                                                                                                                                
dejemawebshop

Klachten

Klachten zijn nooit leuk toch kunnen ze voorkomen! Wij zien klachten niet per definitie als iets negatief

Klachten kunnen om diverse redenen ontstaan. Wij zijn van mening dat u niet voor niets klaagt er zit u immers iets dwars waar van u vind dat het niet goed is gegaan of dat iets niet goed is en waarbij wij u niet voldoen hebben geïnformeerd  of duidelijk hebben laten weten dat u opmerking/bericht  geschil is opgelost!

Dan is het aan u om bij ons een klacht in te dienen en zullen deze zeker met respect behandelen. Wij proberen er dan samen met u uit te komen. En naar een passende oplossing te zoeken. 

Ook al is het niet leuk wij zien het weer als een leermomentje en kunnen alleen met u klacht onze klantenservice verbeteren. Zo werkt u mee om het voor toekomstige klanten  een betere service aan te bieden.

Het is ook mogelijk indien gewenst u klacht bij webwinkelkeur aan te melden. Indien nodig zullen zij bemiddelen tussen u (de klant) en ons (de ondernemer)  Wij zullen het advies van webwinkelkeur bekijken. En zonodig handelen wat in het advies word gegeven. Echter is hun advies niet bindende voor zowel u (klant) als ons ( de ondernemer) De klacht kan ten alle tijden bij een onafhandelijke orgaan ter controle of advies worden aangeboden.  Dejema acht een uitspraak van een Rechtbank in Nederland bindend en zal hier naar handelen. 

 meld u klacht bij     https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=NL


U klacht kunt u indienen via de e-mail
info@dejema.nl
Of per post
o.v.v Klacht
Pijperring 269
2625ev Delft

Wij zullen u binnen 48 uur in kennisstellen  dat u bericht is ontvangen. Wij hanteren een reactie termijn  van 7 werkdagen. Mochten wij langer nodig hebben dan laten wij u dit weten.

Klachten afhandeling Een klacht moet bij ons binnen 14 dagen geheel zijn behandeld en afgehandeld mochten wij dit niet halen laten wij u dit weten
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN